Manager: 0745 045 756 Vânzări: 0744 209 503

Angajare

Your Consulting își mărește echipa, suntem interesați să te alături !


Poziții libere



Responsabilități:

- Promovarea și vânzarea produselor/serviciilor companiei către clienți noi și existenți

- Identificarea și atragerea de noi oportunități de afaceri

- Menținerea relațiilor cu clienții actuali și oferirea unui serviciu excelen

- Negocierea și finalizarea contractelor de vânzare

- Realizarea de prezentări și demonstrații ale serviciilor și aplicațiilor web

- Monitorizarea și raportarea activităților de vânzări și progresul obiectivelor stabilite

- Colaborarea cu echipele interne pentru a asigura livrarea corespunzătoare a serviciilor

Cerințe:

- Experiență anterioară în vânzări (minim 1 an) – domeniul (specificat, ex: retail, IT, servicii, etc.) constituie un avantaj

- Abilități excelente de comunicare și negociere

- Persoană orientată către rezultate și cu abilități de persuasiune

- Capacitatea de a lucra independent și de a-și organiza activitățile

- Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

- Permis de conducere categoria B

- Avantaj: Experiență în vânzări online.

Beneficii:

- Pachet salarial motivant, compus din salariu fix și comisioane pe vânzări

- Formare continuă și oportunități de dezvoltare profesională

- Mediu de lucru dinamic și oportunități de avansare în carieră

- Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță.

Cum aplici:

- Trimite CV-ul tău la adresa de email office@yourconsulting.ro sau aplică online


Responsabilități:

- Dezvoltarea și întreținerea aplicațiilor software

- Scrierea unui cod curat și eficient

- Colaborarea cu echipa pentru a asigura implementarea corectă a cerințelor

- Participarea activă la revizuirea codului și optimizarea performanței aplicațiilor

- Testarea și depanarea aplicațiilor existente

- Îmbunătățirea proceselor și fluxurilor de lucru pentru creșterea eficienței.

Cerințe:

- Experiență în dezvoltarea de aplicații folosind (tehnologiile relevante – ex: Java, HTML, CSS JavaScript, NodeJS SQL, etc.)

- Cunoștințe solide de baze de date

- Familiaritate cu instrumente de versionare a codului (ex: GitHub)

- Abilități bune de rezolvare a problemelor și gândire logică

- Cunoștințe de principii de design software și arhitectură de sistem

- Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient

- Avantaj: (cunoștințe despre framework-uri specifice, tehnologiile moderne, etc.).

Beneficii :

- Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență

- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică și inovatoare

- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră

- Flexibilitate în programul de muncă și opțiunea de muncă remote.

Cum aplici:

- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.


Responsabilități:

- Înregistrarea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, ordine de plată, etc.)

- Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale periodice (TVA, impozit pe venit, contribuții sociale)

- Gestionarea relațiilor cu autoritățile fiscale și cu auditorii externi

- Realizarea înregistrărilor contabile zilnice și reconcilierea conturilor

- Monitorizarea și analiza fluxurilor financiare ale companiei

- Pregătirea situațiilor financiare lunare, trimestriale și anuale

- Întocmirea rapoartelor contabile interne pentru management

- Cunoasterea sistemului national de raportare Forexebug.

Cerințe:

- Studii superioare în domeniul financiar-contabil (obligatoriu)

- Experiență anterioară în contabilitate (minimum 2 ani)

- Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilitate

- Abilități de utilizare a programelor de contabilitate

- Cunoștințe bune de operare MS Office (Excel, Word)

- Capacitate de analiză și atenție la detalii

- Abilități excelente de comunicare și organizare

- Avantaj: cunoștințe de limbi străine, experiență în sectorul specific de activitate.

Beneficii:

- Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență

- Program de lucru flexibil

- Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesional stabil și în continuă dezvoltare

- Oportunități de formare și dezvoltare profesională

Cum aplici:

- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.


Responsabilități:

- Oferirea de suport telefonic și prin email pentru utilizatorii aplicațiilor web destinate instituțiilor publice;

- Răspuns la întrebări legate de utilizarea aplicațiilor și rezolvarea problemelor tehnice de bază;

- Gestionarea și înregistrarea sesizărilor și solicitărilor primite în sistemul intern;

- Colaborarea strânsă cu echipa de dezvoltare pentru a îmbunătăți funcționalitățile aplicațiilor pe baza feedback-ului primit;

- Monitorizarea și raportarea către echipele tehnice despre erorile sau disfuncționalitățile apărute;

- Oferirea de instruire clienților în ceea ce privește noile funcționalități și actualizări ale aplicațiilor.

Cerințe:

- Studii superioare de preferabil în domeniul Marketing, Comunicare, Economie, Managementul Afacerilor sau IT;

- Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol de suport tehnic, ideal în domeniul aplicațiilor web sau soluțiilor software;

- Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;

- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, navigare pe internet, etc.);

- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită;

- Atenție la detalii, răbdare și orientare către soluționarea problemelor clienților.

Beneficii:

- Pachet salarial atractiv și stimulente pe bază de performanță;

- Posibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de învățare continuă;

- Acces la soluții tehnologice de ultimă oră utilizate în dezvoltarea aplicațiilor web pentru sectorul public.

Cum aplici:

- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.