Your Consulting își mărește echipa, suntem interesați să te alături !
Poziții libere
Agent Vânzări
Responsabilități:
- Promovarea și vânzarea produselor/serviciilor companiei către clienți noi și existenți
- Identificarea și atragerea de noi oportunități de afaceri
- Menținerea relațiilor cu clienții actuali și oferirea unui serviciu excelen
- Negocierea și finalizarea contractelor de vânzare
- Realizarea de prezentări și demonstrații ale serviciilor și aplicațiilor web
- Monitorizarea și raportarea activităților de vânzări și progresul obiectivelor stabilite
- Colaborarea cu echipele interne pentru a asigura livrarea corespunzătoare a serviciilor
Cerințe:
- Experiență anterioară în vânzări (minim 1 an) – domeniul (specificat, ex: retail, IT, servicii, etc.) constituie un avantaj
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Persoană orientată către rezultate și cu abilități de persuasiune
- Capacitatea de a lucra independent și de a-și organiza activitățile
- Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Permis de conducere categoria B
- Avantaj: Experiență în vânzări online.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant, compus din salariu fix și comisioane pe vânzări
- Formare continuă și oportunități de dezvoltare profesională
- Mediu de lucru dinamic și oportunități de avansare în carieră
- Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță.
Cum aplici:
- Trimite CV-ul tău la adresa de email office@yourconsulting.ro sau aplică online
Programator
Responsabilități:
- Dezvoltarea și întreținerea aplicațiilor software
- Scrierea unui cod curat și eficient
- Colaborarea cu echipa pentru a asigura implementarea corectă a cerințelor
- Participarea activă la revizuirea codului și optimizarea performanței aplicațiilor
- Testarea și depanarea aplicațiilor existente
- Îmbunătățirea proceselor și fluxurilor de lucru pentru creșterea eficienței.
Cerințe:
- Experiență în dezvoltarea de aplicații folosind (tehnologiile relevante – ex: Java, HTML, CSS JavaScript, NodeJS SQL, etc.)
- Cunoștințe solide de baze de date
- Familiaritate cu instrumente de versionare a codului (ex: GitHub)
- Abilități bune de rezolvare a problemelor și gândire logică
- Cunoștințe de principii de design software și arhitectură de sistem
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient
- Avantaj: (cunoștințe despre framework-uri specifice, tehnologiile moderne, etc.).
Beneficii :
- Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică și inovatoare
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră
- Flexibilitate în programul de muncă și opțiunea de muncă remote.
Cum aplici:
- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.
Contabil
Responsabilități:
- Înregistrarea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, ordine de plată, etc.)
- Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale periodice (TVA, impozit pe venit, contribuții sociale)
- Gestionarea relațiilor cu autoritățile fiscale și cu auditorii externi
- Realizarea înregistrărilor contabile zilnice și reconcilierea conturilor
- Monitorizarea și analiza fluxurilor financiare ale companiei
- Pregătirea situațiilor financiare lunare, trimestriale și anuale
- Întocmirea rapoartelor contabile interne pentru management
- Cunoasterea sistemului national de raportare Forexebug.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil (obligatoriu)
- Experiență anterioară în contabilitate (minimum 2 ani)
- Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilitate
- Abilități de utilizare a programelor de contabilitate
- Cunoștințe bune de operare MS Office (Excel, Word)
- Capacitate de analiză și atenție la detalii
- Abilități excelente de comunicare și organizare
- Avantaj: cunoștințe de limbi străine, experiență în sectorul specific de activitate.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență
- Program de lucru flexibil
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesional stabil și în continuă dezvoltare
- Oportunități de formare și dezvoltare profesională
Cum aplici:
- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.
Operator call center
Responsabilități:
- Oferirea de suport telefonic și prin email pentru utilizatorii aplicațiilor web destinate instituțiilor publice;
- Răspuns la întrebări legate de utilizarea aplicațiilor și rezolvarea problemelor tehnice de bază;
- Gestionarea și înregistrarea sesizărilor și solicitărilor primite în sistemul intern;
- Colaborarea strânsă cu echipa de dezvoltare pentru a îmbunătăți funcționalitățile aplicațiilor pe baza feedback-ului primit;
- Monitorizarea și raportarea către echipele tehnice despre erorile sau disfuncționalitățile apărute;
- Oferirea de instruire clienților în ceea ce privește noile funcționalități și actualizări ale aplicațiilor.
Cerințe:
- Studii superioare de preferabil în domeniul Marketing, Comunicare, Economie, Managementul Afacerilor sau IT;
- Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol de suport tehnic, ideal în domeniul aplicațiilor web sau soluțiilor software;
- Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;
- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, navigare pe internet, etc.);
- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită;
- Atenție la detalii, răbdare și orientare către soluționarea problemelor clienților.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv și stimulente pe bază de performanță;
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de învățare continuă;
- Acces la soluții tehnologice de ultimă oră utilizate în dezvoltarea aplicațiilor web pentru sectorul public.
Cum aplici:
- Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email office@yourconsulting.ro sau direct de pe site.