eDigitalizare

Acces eDigitalizare

Portalul de eDigitalizare este un serviciu public ce aparține primăriei pentru a face mai ușoară comunicarea cu cetățenii. Prin intermediul serviciilor oferite se pot înregistra sesizări, verifica online cererilor depuse și consulta documente de interes public astfel se faciliteaza accesul la informații și este simplificată munca funcționarilor.

Accesul către serviciile oferite de portalul eDigitalizare pe poate face prin intermediul paginii eDigitalizare unde găsiti toate instituțiile ce folosesc aplicațiile noastre sau de pe pagina fiecărei primării.

Structură

1.Cereri online

cererile pot fi completate simplu și rapid direct din browser fără a descărca o altă aplicație,acestea vor fi transmise direct instituției publice.

în funcție de tipul cererilor există posibilitatea atașării altor documente necesare pe lângă cererea online completat(ă).

cererile pot fi completate și trimise oricând de oriunde făra a fi necesară prezența unui funcționar și deplasarea contribuabilului la instituția publică.

exemple de cereri ce pot fi trimise online

cerere eliberare certificat fiscal persoană fizică

cerere eliberare certificat fiscal persoană juridică

cerere eliberare adeverință de rol

cerere eliberare certificat de urbanism

cerere eliberare prelungire certificat de urbanism

cerere efectuare anchetă socială

cerere solicitare informații de interes public

2.Verificare cereri -se poate verifica starea unei cereri depuse sau consulta documentele de interes public

3.Ghișeul.ro

achitarea taxelor simplu și rapid este posibilă prin plata online.

plata se poate face prin intermediul aplicației online Ghișeul public

4.Monitorul Oficial Local - se poate accesa Monitorul oficial local al primăriei

5.Asistență online - un consultant va răspunde întrebarilor în cel mai scurt timp


Avantajele folosirii portalului eDigitalizare

Accesarea tuturor informațiilor posibilă de oriunde există conexiune la internet.

Utilizarea tehnologiilor moderne duc la eficientizarea activităților din instituții.

Transmiterea, procesarea, salvarea datelor în siguranță și gestionarea lor cât mai ușoară.

Stocarea documentelor într-un mod organizat astfel încât să poată fi transferate și accesate de alte structuri.

Reutilizarea informațiilor existente și simplificarea modului de lucru.

Depunerea documentelor online

Poți verifica de acasă stadiul în care se află solicitarea făcută către o instituție.

Cereri Online
Plata online
Servicii
Verificare cerere
Acces instituții
Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor.Detalii